Grand Prix Wlkp 2013 - Koło Kategoria > 50, Foto, Android GPS, PC-15, Twarde lądowania, Wyścigowo, GPX Wielkopolski
Niedziela, 1 września 2013 Komentarze: 4
CADavg: 81 rpm | HZ: 0% | FZ: 2% | PZ: 98%

Maraton stu zakrętów (i tysiąca kurwidołków...)

"A jak było? Twórca przebiegu trasy Bartosz Bejm z Koła ... "popłynął". Chyba tylko młodzieńczą fantazją można tłumaczyć przebieg trasy maratonu zaproponowany przez młodego mieszkańca Koła. Kilkadziesiąt zakrętów (zawodnicy tracili orientację w terenie), mnóstwo "karczowisk", ścieżki wijące się wśród świeżo wyciętych krzaków, trudne grząskie podłoże i sporo długich, mozolnych podjazdów. (...) "Zawodowcy" zahartowani w boju poradzą sobie z gałęziami trzaskającym prosto w twarz co kilkadziesiąt metrów - "nowi" zwątpią w sens takiej "zabawy"." - cytat z xc-mtb.info.

Powyższe chyba najlepiej oddaje to, jak było w Kole. Zakręt, gaz do przodu, pareset metrów prostej, zakręt o 90 stopni i znowu ogień. Do tego mnóstwo chęchów, gałęzi, karczowisk i kurwidołków. Nie spodziewałem się aż tak męczącej trasy. Niestety, trasy źle oznakowanej. Chyba jeszcze nigdy nie musiałem się tyle zastanawiać, dokąd dalej jechać. Uczciwie powiem, że gdzieś na 13-14 km, po tym jak się zgubiłem z kolegą w koszulce Eska Rock, chyba lekko ścięliśmy trasę, bo doszliśmy grupkę, która uciekła mi po starcie. Na usprawiedliwienie powiem, że nie zrobiłem tego celowo i żeby nie było - utrzymałem się w niej do końca, czyli jednak był to mniej więcej mój poziom :) Na liczniku też nie wyszło mniej niż powinno :p Oznacza to, że forma przed Michałkami rośnie :D

Czas: 3:32:04
Check point1: 2:35:08 / 18
MEGA Open: 19/45 (+4 DNF)
MEGA M2: 6/12 (+3 DNF)
Strata: 0:22:57 (Michał Putz)
DST: 71,87 km
AVG: 20,33 km/h
Vmax: 46,76 km/h

Ostatnie wskazówki ;) (foto by: Agnieszka Leśniewska)

Na zakończenie mapka - dla potwierdzenia ilości zakrętów ;)

Marc 08:15 czwartek, 5 września 2013
Ładny wynik, mocno pojechane :)
A co do zakrętów, to w głowie się mogło kręcić po tylu skrętach ;) No i te pętle... nawet u Golonki w Wałbrzychu mają być. Organizatorzy idą na łatwiznę, a ceny startu wcale nie obniżają.
josip 06:34 środa, 4 września 2013
To chyba jednak dobrze, że nie pojechałem..
Widzę, że to jakaś tendencja jest - upychanie tras maratonów na coraz mniejszej powierzchni, co pociąga za sobą konieczność wymyślania setek zakrętów i jazdę na rundach, maratony zmieniają się w XC! Mi się to na przykład nie podoba.
A tak poza tym - gratulacje, super wynik jak na te warunki:)
daVe 20:44 poniedziałek, 2 września 2013
Sektor jest, szkoda że tak późno ;)
klosiu 20:30 poniedziałek, 2 września 2013
Faktycznie, ilość zakrętów imponująca :). Nawet nie ma możliwości w zadowalający sposób oznakować taką trasę ;).
Tak to jest jak się w 10km lasku chce upchnąć 70km trasy.
Ładny wynik, zdaje się że pierwszy sektor na Łopuchowo jest?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cztwa

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

• Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po prawie 10 tys. kilometrów szutrów i tragicznych asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

• Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)