droga jest celem

Mietków dla ochłody Kategoria >100, Edge 1040, Foto
Sobota, 6 lipca 2024 Komentarze: 1
Dystans114.88 km
Teren60.00 km
Czas04:43
Podjazdy401 m
SprzętGrizzly
Vśrednia24.36 km/h
Vmax48.33 km/h
Tętnośr.131
Tętnomax166
Kalorie 2461 kcal
Temp.34.0 °C
Więcej danych
Bez sił dzisiaj. Winny jest albo upał, albo starość :p Na koniec pewnie też odwodnienie, bo w sumie mało wypiłem - po wejściu do domu prawie litr wody wciągnąłem... Co do trasy, to dziś mix dwóch CUG'ów. W sumie całkiem spoko, w drodze do Mietkowa było trochę ujebów, ale nawet znośne. Powrót duuużo przyjemniejszy, a odcinek od Kątów powoli urasta do miana mojego ulubionego. Pomijając jeden error, gdzie ślad prowadzi donikąd. Co ciekawe, rok temu na nocnym pieszym maratonie na orientację też tam zbłądziliśmy... Trójkąt Bermudzki?!





Trasa: Różanka - Popowice - Grabiszyn - Oporów - Klecina - Bielany - Tyniec Mały - Biskupice Podgórne - Strzeganowice - Krobielowice - Stradów - Okulice - Maniów - Borzygniew - Mietków - Wawrzeńczyce - Stróża - Kąty Wrocławskie - Sośnice - Romnów - Gałówek - Jarnołtów - Strachowice - Oporów - Przedmieście Świdnickie - Rynek - Nadodrze - Kleczków - Różanka

Komentarze

Trollking 23:22 sobota, 6 lipca 2024
Brawa za dystans :)

Mi się kiedyś w jednym miejscu zawiesił i wyłączył zegarek, a jednocześnie Strava skasowała trasę. Pechowo też na stówie. Więc może faktycznie coś jest na rzeczy? :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa arzyp
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

92991.73

KILOMETRÓW NA BLOGU

24975.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.36 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

176d 19h 10m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460