droga jest celem

Wpisy archiwalne w miesiącu

Czerwiec, 2016

Dystans całkowity:681.86 km (w terenie 118.00 km; 17.31%)
Czas w ruchu:24:04
Średnia prędkość:28.33 km/h
Maksymalna prędkość:61.90 km/h
Suma podjazdów:3332 m
Maks. tętno maksymalne:195 (108 %)
Maks. tętno średnie:184 (102 %)
Suma kalorii:14892 kcal
Liczba aktywności:12
Średnio na aktywność:56.82 km i 2h 00m
Więcej statystyk
Czwartek, 2 czerwca 2016 Komentarze: 1
Dystans61.33 km
Czas01:54
Podjazdy182 m
SprzętWilma
Vśrednia32.28 km/h
Vmax48.90 km/h
Tętnośr.159
Tętnomax183
Kalorie 1395 kcal
Temp.18.0 °C
Więcej danych
CADavg: 94 rpm | Garmin Connect | Leśne - Myślęcinek - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Borówno - Dobrcz - Pyszczyn - Stronno - Koronowo - Smukała - Bożenkowo - Żołędowo - Jagodowo - Niemcz - Leśne

Mocny trening na szosie. Końcówka na konkretnej bombie, za mało zjadłem przed wyjazdem...
Środa, 1 czerwca 2016 Komentarze: 2
Dystans59.82 km
Czas01:58
Podjazdy258 m
SprzętWilma
Vśrednia30.42 km/h
Vmax51.20 km/h
Tętnośr.159
Tętnomax186
Kalorie 1469 kcal
Temp.20.2 °C
Więcej danych
CADavg: 91 rpm | Garmin Connect | Leśne - Myślęcinek - Niemcz - Jagodowo - Żołędowo - Nekla - Pauliny - Dobrcz - Trzeciewiec - Kozielec - Trzęsacz - Strzelce Dolne - Jarużyn - Żołędowo - Jagodowo - Niemcz - Leśne

Trochę mnie nie było... Ożeniłem się, a po ślubie zrobiłem dziurę w dłoni, co utrudnia trzymanie kierownicy.
Jednak muszę jeszcze coś pojeździć w tym tygodniu bo w weekend wracam do ścigania :)

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. To wtedy zaczęła się moja przygoda z kolarstwem. Kiedyś nastawiony na wyniki, teraz częściej wybieram "kolarstwo romantyczne".

92991.73

KILOMETRÓW NA BLOGU

24975.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.36 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

176d 19h 10m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt XT M8000 (32T + 11-46T)
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion
  • Opony Vittoria Barzo 2.25 + Mezcal 2.25

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Po 10 tys. kilometrów szutrów i asfaltów mogę stwierdzić, że zamiana szosy na gravela to był jednak strzał w dziesiątkę! Szybkość, wygoda i wolność. Gdybym miał mieć jeden rower, to na pewno byłby to gravel :)

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (40T + 11-38T)
  • Koła DT Swiss Gravel LN
  • Opony Tufo Thundero HD 40C

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem.

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460