rowerowe historie

daVe
Dobra gravelowa wyrypa Kategoria >100, Edge 520, Foto, MOUNTAINS are calling!
Sobota, 17 czerwca 2023 Komentarze: 3
Dystans104.00 km
Teren70.00 km
Czas06:17
Podjazdy2621 m
SprzętGrizzly
Vśrednia16.55 km/h
Vmax71.24 km/h
Tętnośr.122
Tętnomax175
Kalorie 2967 kcal
Temp.13.0 °C
Więcej danych
Piękny dzień spędzony w górach. I choć pogoda momentami płatała figle bawiliśmy się przednio. Dużo pogawędek, kilka sprintów i sporo kamieni... Trasa nie do końca gravelowa, ale wcale nam to nie przeszkadzało. Podjazdy nie za krótkie i nie za płaskie, czyli takie, jakie być powinny :D Zjazdy mocno upierdliwe, ale jak widać - da się na szutrówce polatać po kamieniach :p Połowa trasy w Czechach, więc był czas i na piwo, i na Kofolę :) Mógłbym tak co tydzień! :)

Ok, było kilka szutrów premium, ale szczerze przyznam, że myślałem, że będzie ich więcej, zwłaszcza, że Jeseniky są często nazywane gravelową mekką.

Za to wpadło trochę kolarstwa łąkowego :D

Na koniec najważniejsze, czyli wyborowe towarzystwo - Wojtas.

Duda, syn Andrzeja :p

I moja skromna osoba :)

Panowie, było epicko. Do następnego!!!

PS Trasy nie opisuję, bo tylko Wojtas ją zna ;)

Komentarze

josip 13:35 poniedziałek, 26 czerwca 2023
Na MTB to każdy głupi potrafi :) A poza tym - bez przesady, trasa była w 95% pod gravele, a już szczególnie jak ktoś jeździ na takich balonach jak Dave, he he
Trasa, tak z głowy: Sienna - Janowa Góra - Kletno - Droga Nad Lejami - Kamienica - Stara Morawa - Droga Marianny - Przełęcz Sucha - Dukt nad Spławami - Paprsek - Horni Lipiny - Lesni Bar - Utulna Mates - Polska Cesta - Przeł. Gierałtowska - Gierałtów - Przeł. Dział - Młynowiec - Stronie Śląskie - Kletno - Sienna.
Epickość i premiumowość tak miejsca, jak i kompanów, z czystym sumieniem potwierdzam i zatwierdzam!
daVe 08:16 środa, 21 czerwca 2023
I góralem jeździć po asfaltach, tak jak robiliśmy drugiego dnia, skoro można wszystko obskoczyć na gravelu? Kwestia priorytetów. Szczerze, np. na singlach glacensis dużo większą frajdę mam na gravelu, bo na MTB jest po prostu dużo łatwiej. Najlepiej byłoby brać więcej rowerów, ale wtedy nie weszlibyśmy w trójkę do jednego auta...
Trollking 23:22 wtorek, 20 czerwca 2023
Gratuluję dystansu i fajnej wyprawy :)

Ale muszę zapytać: czy nie lepiej od gravela mieć po prostu górala? :)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jasie
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach. Wyszukuję nietypowe kategorie, w których walczę o zwycięstwo. Ostatnio częściej jednak wybieram "kolarstwo romantyczne". Na co dzień lycrę zamieniam na wojskowy mundur.

86920.85

KILOMETRÓW NA BLOGU

22451.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.26 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

166d 04h 05m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem. Nawet dziecko w foteliku wozi!

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. W sam raz na moją nadwagę ;) Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460