rowerowe historie

daVe
Wygięty hak przerzutki... wrrrrrr... Kategoria Foto
Czwartek, 14 maja 2009 Komentarze: 7
Dystans23.23 km
Czas00:56
SprzętLawinka
Vśrednia24.89 km/h
Vmax39.90 km/h
Temp.17.0 °C
Więcej danych
Dom - Redakcja "Pulsu UM" - Dom

Standardowa jazda po mieście. W pewnym momencie, podczas zmiany z przodu z 2 na 3, łańcuch zawinął się na środkowej zębatce i zablokował. Od tego momentu tylnej przerzutki nie idzie już dobrze wyregulować... Hak lekko wygięty... Widocznie powodem było zbyt duże chwilowe naprężenie łańcucha. Aż mi się w to wierzyć nie chce, ale to jedyne wytłumaczenie. Jutro czeka mnie poszukiwanie haka w sklepach, jednak czuję że będzie z tym problem. No nic... pewnie trzeba będzie go "wyklepać"...

PS A może ktoś z Was ma pod ręką takie cudo do ramy GT Avalanche 2.0 ?!


Komentarze

M 11:47 sobota, 2 lutego 2013
masę haków znajdziecie na k2rowery.sklep.pl , hak do ramy GT też tam się znajdzie
Łukasz 08:59 wtorek, 30 czerwca 2009
Witam mam podobny problem tylko że na podjeździe pod górke normalnie mi strzelił hak i mam problem ze zdobyciem jego prosze o kontakt jak by ktoś miał dostep do tych haków.
Avalanche 2, 2008 rok rozmiar ramy M
GG 1031151 lub tel 606252304
vanhelsing 18:37 piątek, 15 maja 2009
Ładne, studyjne zdjęcie :D
daVe 22:49 czwartek, 14 maja 2009
Dobrze, że łańcuch nie strzelił bo wylatując w powietrze mógłby komuś krzywdę zrobić ;p
Jarekdrogbas 22:26 czwartek, 14 maja 2009
Masz za duzy power w girach;-)
daVe 21:33 czwartek, 14 maja 2009
Mam nadzieję, że juto uda mi się go reanimować. Jeśli tak się nie stanie, to wiem, kogo będę musiał prosić o pomoc ;-) Pozdrawiam!
mogilniak 19:44 czwartek, 14 maja 2009
Gdyby nie to, że niedawno usłyszałem, że sam mam lekko wygięty (ja nie widzę) hak spytałbym "jak można hak wygiąc?" Jednak i tak jako inż. dziwie się, że się wyginają :)
Jak nie uda się wyklepac ani zdobyc, to zapewne nasz frezer by to opanował ;) Ale musiałbym miec albo stary hak albo jego rysunek :(
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zipra
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach MTB. Wyszukuję nietypowe kategorie, w których walczę o zwycięstwo, jednak ostatnio częściej wybieram "kolarstwo romantyczne". Na co dzień lycrę zamieniam na wojskowy mundur.

86253.74

KILOMETRÓW NA BLOGU

22438.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.24 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

165d 02h 35m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem. Nawet dziecko w foteliku wozi!

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. W sam raz na moją nadwagę ;) Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460