rowerowe historie

daVe
Komunikacja miejska Kategoria Android GPS, Foto, MPK
Czwartek, 18 października 2018 Komentarze: 2
Dystans104.65 km
Czas05:11
Podjazdy356 m
SprzętLawinka
Vśrednia20.19 km/h
Kalorie 3003 kcal
Więcej danych
Ponawiam pytanie - kto zgadnie, która opona ma 19 tys. km przebiegu, a która 4 tys.? ;)

Komentarze

daVe 21:20 sobota, 8 grudnia 2018
Odpowiedź, jak najbardziej słuszna, czyli bardziej zużyta jest Schwalbe po lewej stronie. A po prawej nieśmiertelne Saguaro :) Zdecydowanie najbardziej uniwersalna opona, na jakiej jeździłem - ZDECYDOWANIE POLECAM!!!
grigor86 20:06 środa, 24 października 2018
Pytanie może być podchwytliwe. Sądząc po zużyciu bieżnika przeciętny rowerowy "Kowalski" powiedziałby, że ta po lewej ma 19, a ta po prawej 4. Ja mógłbym wysnuć twierdzenie, iż ta po lewej może mieć 4, z tego względu że guma użyta do produkcji była bardziej miękka od tej po prawej. A po U-Blockach widzę, że ta po lewej to Schwalbe do której produkcji używa się miękkiej gumy, aby opona zachowywała dobre właściwości trakcyjne, w przeciwieństwie do twardej opony po prawej stronie.
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa malaw
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]

PARĘ SŁÓW O MNIE

Cześć, jestem Dawid z miasta Wrocław!

Nikt pewnie nie uwierzy, ale jako dziecko nie chciałem jeździć na rowerze. Za to w 2009 roku wystartowałem w pierwszych zawodach MTB. Wyszukuję nietypowe kategorie, w których walczę o zwycięstwo, jednak ostatnio częściej wybieram "kolarstwo romantyczne". Na co dzień lycrę zamieniam na wojskowy mundur.

86253.74

KILOMETRÓW NA BLOGU

22438.00

KILOMETRÓW W TERENIE

22.24 km/h

ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ

165d 02h 35m

CZAS NA ROWERZE

MOJE ROWERY

CHIŃCZYK

Spełnienie marzeń o karbonowym 29er. Początkowo miał to być niemiecki Canyon, ale z powodu wpadki przy jego zakupie, zdecydowałem się na chińczyka od Marka K. Podczas składania plan był prosty - budujemy rower do ścigania, ale nie bez kompromisów. Oprócz wagi liczyła się przede wszystkim trwałość, uniwersalność i wygoda. Tym sposobem minimalnie przekroczyliśmy 10 kg, ale wyszło super.

  • Karbonowa rama Flyxii FR-216
  • RockShox SID XX World Cup
  • Osprzęt Deore XT M8000
  • Koła DT 350 + DT XR331 + DT Champion

GRIZZLY

Zakup długo chodził mi po głowie, ale pojawiały się myśli, że te gravele to tylko chwilowa moda itp.... Jeszcze zbyt wcześnie, aby wydawać ostateczny werdykt, ale wydaje mi się, że zamiana szosy na szutrówkę to był jednak strzał w dziesiątkę!

  • Ameliniowa rama Canyon Grizl 6
  • Osprzęt GRX RX400 (46/30 + 11/34)
  • Koła DT Swiss Gravel LN

LAWINKA

Jesteśmy razem od lipca '07. Była to miłość od pierwszego wejrzenia, trwa do dzisiaj :) Początkowo robiła za sprzęt do ścigania, teraz katuję ją na całorocznych dojazdach do pracy. Od kilku lat obwieszona błotnikowo-bagażnikowym szpejem. Nawet dziecko w foteliku wozi!

  • Rama GT Avalanche 2.0
  • RockShox Reba SL
  • Napęd Deore XT M770
  • Hamulce Formula RX
  • Koła Deore XT

WILMA

Pierwsza szosówka, kupiona lekko używana. Po wielu latach na MTB pozwoliła poznać uroki jazdy na szosie. Mimo zastosowania karbonu, demonem wagi nie jest - w sumie około 9 kg. W sam raz na moją nadwagę ;) Po latach oddana w dobre ręce, by cieszyć kolejnego właściciela :)

  • Karbonowa rama Wilier Triestina Mortirolo
  • Osprzęt Campagnolo Veloce/Mirage
  • Koła DT R460